FEED BACK – så du bliver hørt


Alt for meget kritik og feedback bliver givet, fordi afsenderen har behov for at sige noget, og ikke fordi modtageren reelt har gavn af feedbacken.

Når vi giver feedback, gør vi det for at få indflydelse. Vi vil gerne påvirke noget i en bestemt retning, nemlig den retning vi synes er rigtig. Som afsender har vi en tendens til at glemme, at vores feedback skal være relevant og brugbar og værdifuld for modtageren.

Oplever du, at din feedback bliver misforstået og modtaget som kritik? Og vil du gerne give en feedback, som er brugbar? Her får du inspiration til, hvordan du kan skabe de bedste betingelser for din feedback, så du bliver hørt.

Forfatter: Maj Bjerre                                                    
Sprog: dansk

Bog: Hæftet
ISBN: 978-87-970440-7-0
Sider: 180
Udgivelse: 16. september 2020
Vejledende udsalgspris: 249,- kr. inkl. moms

Lydbog
ISBN: 978-87-970440-8-7
Varighed: 3 timer, 48 minutter
Udgivelse: 16. september 2020
Vejledende udsalgspris: 199,- kr. inkl. moms


E-bog
ISBN: 978-87-970440-5-6
Sidetal: 180
Udgivelse: 04. november 2020
Vejledende udsalgspris: 199,- kr. inkl. moms


Det siger anmelderne


Lektørudtalelse, Dansk Bog Center: “Konkrete og gode jordnære råd om, hvad der fungerer og ikke fungerer godt i feedback-situationer på arbejdspladsen, med særligt fokus på lederens rolle.”

 

Det siger læserne


–Claus Roager, Foredragsholder og ejer af Enneagramstedet
“Jeg har lige læst din bog “Feed Back” færdig, og syntes det er en super fin, velskrevet, praktisk og anvendelig bog